Keďže išlo o jedenásťročnú školu, najdôležitejšou
úlohou bolo zabezečenie kvalifikovaných pracovníkov. Vedeniu školy sa podarilo
získať výborné metodičky pani Vozárikovú a Minichovú. Pre vyššie stupne
sa podarilo získať kvalifikovaných a aktívnych strredoškolských učiteľov.
Za všetkých pán Polóny vo svojich spomienkach po odstupe rokov uviedol pána
profesora Sedláka, Podolského, pani Chalupovú, Zoldyovú, Kolkovú. K nim
sa neskôr pridružili páni profesori: Richter, Kandráč, Drobná, Holubová,
Gažová, Maňuchová. Ako riaditeľ R. Štefanec, tak aj zástupca P. Polóny st.
Kládli dôraz na moderné vyučovanie, psychologický prístup k žiakom, pedagogický
takt a tiež o estetizáciu vyučovacieho procesu. Celková úroveň školy mala
od začiatku žiaducu úroveň a veľmi dobrú odozvu v radoch rodičov a priateľov
školy.
V prvých rokoch existencie školy bol v IX. X. a XI. Ročníku minimálny počet
tried, pretože v tej istej budove naďalej fungovala základna škola. Z kapacitných
dôvodov muselo vedenie školy v začiatkoch napriek veľkému záujmuj o štúdium
mnohých študentov odmietnuť. V jednotlivých triedach bolo viac než 40 žiakov.
Štruktúra školy v prvých troch rokoch jej existencie bola nasledujúca: ZŠ
- osem ročníkov, SŠ - tri ročníky.
|